петък, 27 февруари 2009 г.

Има ли край нашето търпение

Как изпуснах ме нещата?Как допуснах ме да стигнем до тук?Защо позволих ме,мошеници и крадци да унищожат бъдещето ни и това на нашите деца?
Последните години от най-новата ни история,са белязани с лошо държавно управление।Ако в началото имах ме оправдание,че сме не подготвени и не научени поради комунистическото ни минало,то за последните 4-8г।такова няма ме।А да не забравя ме,че тези последни години са най-големия резил и провал на най-корумпираното и некадърно правителство,на най-бедната и несретна държава।И то не само в ЕС।Но ние стоически търпим।Какъвто и скандал да избухнение го приемаме безропотно।Имаме напълно объркани ценности.Ето ви пример:Правим се на моралисти заради,някой артист,който се облякъл,като жена.А нищо не казва ме,че "батко" дал 120-се милиона на "братко","татко","вуйчо" и не знам още кой.А,ако кажем е за ден-два.Ами кражбите в НАП,които са рекорд,достоен за "Гинес".Ами Масларова,дала 22 ли,25ли,35 ли милиона на мъжа си,под формата на държавни поръчки.На такива неща почти не обръща ме внимание.Държавата се тресе от,какви ли не скандали:Спрения закон за конфликт на интереси;Липсващия резерв;Обрани здравни и пенсионни фондове;Спрени европейски фондове и други,и други.Източване,ограбване,корупция,некадърност и куп други неща,които се случват в България,оставя ме да отминат безнаказано.Но когато ни подхвърлят,някакво маловажно,уж скандалче,като Евровизия и ние захапва ме.Превръща ме го в огромен такъв и забравя ме за истински важните неща.Което е чудесно за Станишев и шайката му.Подозирам,че с наближаването на изборите,ще зачестят и тези подхвърлени "трохи".
За мен,главния виновник сме си самите ние.Видях ме в Гърция,например,какво се случи.А ние тук: на 14-ти бях ме 5-6000 човека,на 17-ти 50 човека.Вместо да се подкрепя ме ние си плюем.Изкарах ме,все едно има разлика между майки с малки и майки с големи деца,студенти от София и от страната.Разлика между млеко-производител,млекопреобработвател и млеко разпространител.Там,в Гърция,за едно убийство(вярно на тинейджър)-революция,а тук мрът по районните и ние нищо.Излиза Михов,лъже-маже и ние само попива ме.След него излиза Станишев:НАП са супер,НАП са честни,заставам зад НАП.А ние с успокоена съвест приема ме.Нищо,че тази кражба е нещо,толкова огромно и вредно за България.Кой е виновен,че един чужденец,без нито един ден трудов стаж,вместо да се грижи за добруването ни,краде,мами и облагодетелства обкръжението си?Кой е виновен,че агенти на ДС и чужди агентури,вземат,толкова вредни решения за нас и за България и стават милионери?Ами Гоце!!!Ами това недоразумение.Защо го търпим,а?Този,който трябваше да е социален президент на България,а се оказа резидент на путинова Русия.
Искам да завърша с нещо положително.Нещо позитивно и обнадеждаващо за нас.За нашето бъдеще,като общество с ценности и морал.Но няма,ще го оставя на вас.Коментирайте и споделете мислите и болката си.

1 коментар:

  1. Емо, браво! харесва ми коментара ти. Кратък и доста изчерпателен :)
    Мен особено ме дразни това,че сякаш сме некви полу-идоти, беден народ, който мисли само как да си плати сметките и ни замазват очите по всички манипулирани медии!

    ОтговорИзтриване