понеделник, 23 февруари 2009 г.

Как е възможно това??!

Има толкова много въпроси,толкова много неща,които ни вълнуват,като общество,като хора въобще.Проблемите ни и несправедливостта са,толкова много и навсякъде,че човек спокойно може да се обърка, опитвайки се да даде приоритет на някои.Решен да ги споделя с някой и аз не съм сигурен от къде да започна.За късмет обаче днес чух нещо по радиото,което ми направи огромно впечатление и реших именно за него да пиша.
И така:Днес разбрах,че министъра на правосъдието на Испания е подал оставка,защото ходил на лов,завалията, с някакъв съдия,който бил разследван.Под натиск от опозицията той не издържал и взел,това решение.Не искал,горкия, да компрометира идеите на партията си.(Социалистическата!!!)
Какво е това"чудо"?Кой и къде постъпва така?И още нещо:Може ли, това да се случи в пост комунистическа България?Това са въпроси на,които ще се опитам да отговоря сега.
Според мен е абсолютно задължително,един служител на обществото(защото именно то го е наело и пратило там),който е спечелил работното си място благодарение на поети обещания и на каузи,веднага да бъде уволнен или сам да напусне ако компрометира по някакъв начин работодателя си и/или обещанията и/или себе си и/или заемания пост.
Смятам,че в развитите демократични и цивилизовани държави е нещо нормално, хора на публични и отговорни позиции да напуснат работа, ако дори са изложени само на критика за скандални и/или инкриминиращи действия.Просперитета и демокрацията изискват строги правила.Точно строгото спазване на правила,като това е направило тези държави водещи.
В България е невъзможно да се случи нещо подобно.Защото ние, обществото, позволява ме хора,които уж трябва да ни служат да злоуподребяват по всякакъв начин със своето положение и власт.И ще продължават да го правят, докато им позволяваме.Докато не гласува ме и смята ме,че трябва да се спасява ме по единично, те ще продължават да ни мамят.Повече от ясно е,че те няма да нарушат статуквото,не им е изгодно.Ето защо ние,като обединено общество не предприемем ли мерки, с които да покажем,че не сме доволни и няма да търпим да ни управляват,както до сега ще продължим да живеем в най-бедната и най-корумпираната държава в ЕС.

1 коментар:

  1. Изложените факти, са неоспорими, но ми се иска да знам, как да излеземе от тази ситоация? Нов бардак със стари к---и не се пражи! Наближават избори, а страната ни има интелектоалци, които до сега не са били в политиката. Тртабват ни нови лица за управници. Касжат "Защо са ни ножи и тях, ли да ги охраним?" Та от толко милиона Българи, няма, ли 240 патриоти???

    ОтговорИзтриване