четвъртък, 26 февруари 2009 г.

Как се постъпва с простащината

На последък,все по-често,се улавям,че изпадам в стрес.Дори може да се нарече:страх.Страх от това,че мога да се присъединя,към огромната армия от простаци,нахалите ти и селяндури,които ни ограждат на всякъде и отвсякъде.По начало,винаги ми е било проблем да се справям с простотията.Не знам как да реагирам,как да й отвръщам,как да се държа,когато пред мен застане,някой от гореспоменатото съсловие.
Работата ми ме кара,да пътувам много из града с кола,да се редя по опашки и най-вече,да се срещам с много хора.Това ми занимание ме е сблъсквало не веднъж с,тези най-примитивни човешки черти. Напоследък обаче,ми прави впечатление,че зачестяват случай те та откровено нахалство и арогантност.Все по-често се пререждат,крадат ти мястото за паркиране под носа (прочетете по-предишната ми статия),не ти дават път,макар да си с предимство (нахалството тук е право пропорционално на цената на автомобила),безцеремонно опипват хранителните продукти с мръсни ръце и ги връщат обратно и какво ли още не.За вежливост и възпитание въобще няма да говорим.Огромна грешка ще се окаже,ако човек се опита да им направи забележка.Стават агресивни и настървено започват да те ругаят.Особено жените и то пред свой те невръстни деца.Не,че мъжете са цвете.Не веднъж съм виждал как таткото налита на бой,пред жена си и детето,за най-маловажни неща.(Това е възпитанието сега).Няма как да се разберете с думи,защото,като им заговориш не те разбират и си мислят,че ги обиждаш.Особено ако използваш,някоя по-сложна за тях дума.Но да се върнем на въпроса:Как да постъпим?Случвало ми се е да подмина,уж не съм видял нищо,но това ме е оставяло с чувство за несправедливост.Не смятам,че трябва да им се прощава.Не си заслужава и да се караш,да се биеш,да хабиш нерви с,някой,който не разбира.И все пак!
Ще ми бъде интересно,някой от вас да сподели опита си.Да даде съвет.Да научи останалите,като мене,как се постъпва,когато срещу си имаш индивид с,който нямате нищо общо.

3 коментара:

  1. Здравей Емиго, напълно те разбирам.Аз си наложих когато попадна в такава ситуация, да си казвам наум ( пускам го да пасе тоя и повече не си хабя нервите).Не знам дали ме разбра, но не се ядосвай за незначителни неща! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Когато шофираме е важно да се поставяме в положението на другия, дори и да е в нарушение. Помогни му да излезне от опасна ситоация, вместо да го затрудниш и да застраши невинни. А тия където се ежат и свирят с клаксон не заслужават нервите ми. Пазя си ги за старини.

    ОтговорИзтриване
  3. Не мога да се поставям в положението на всеки шибан идиот, който прави ляв завой от дясна лента, прережда цялата колона, престроява се неправилно и прочие. Когато шофирам правя компромиси само за коли с чужди или несофийски номера - може да не познават града и да са се собъркали. 99% от останалите са дребни тарикатчета, който си мислят, че правилата са за другите, а те са безсмъртни и богопомазани в всички трябва да се съобразяват с тях "щото бързам".

    ОтговорИзтриване